Ejendomsservice efter jeres behov

Uanset om du bor i en almen boligforening, andelsforening eller ejerforening, er det vigtigt og rart, at ejendommen bliver vedligeholdt og ser præsentabel ud. Og det er selvfølgelig ikke noget I beboere selv skal stå for. Hos Racoon har vi 22 års erfaring med vedligeholdelse af ejendomme i hele København og Storkøbenhavn. Du kan derfor trygt lade os sørge for, at jeres ejendom ser præsentabel ud, og er velfungerende – hele året rundt. 

Ejendomsservice hos Racoon
– vi samler på langvarige samarbejdspartnere

Hos Racoon har vi i dag en bred kundekreds, der både omfatter almene boligselskaber, andelsforeninger og ejerforeninger. Og størstedelen af disse, har været vores kunder de sidste mange år. Med os som samarbejdspartner er du nemlig altid garanteret at blive mødt af et mandskab, der ved hvad de laver, er pålidelige og udøver et højt serviceniveau – hver gang. Vores medarbejdere er alle uddannet og passioneret omkring deres fag og sørger for, at du altid føler dig i trygge hænder.

Uddannet personale

Alle vores medarbejdere er klædt på til opgaven – uanset om det er trappevask, oprydning eller fejning. Vi uddanner vores personale, så du er sikker på, at få den samme kvalitet og præcision – hver gang.

Tilfredse kunder

Hos Racoon samler vi på langvarige samarbejdspartnere – og vores kunder er i gennemsnit hos os i 15 år. Det kan vi kun, fordi vores kunder altid er tilfredse med det stykke arbejde, der bliver udført.  

Professionelt resultat

Vores mandskab er uddannet i deres fag, hvilket betyder, at de altid leverer et professionelt resultat i høj kvalitet.

Høj kvalitet – fokus på erfaring og uddannelse


Med ejendomsservice følger et væld af forskellige opgaver – og hos racoon har vi professionelle ansat til at håndtere hver og en. Uanset om I har brug for en vicevært, ejendomsservicetekniker eller en gartner til at sørge for de grønne områder, har vi mandskab til at varetage opgaverne. Alle vores ansatte er uddannet til opgaven og har mange års erfaring med vedligeholdelse af ejendomme i alle størrelser.

Vi er din garanti for et stabilt samarbejde

Uanset hvilke opgaver I ønsker vi skal varetage, garanterer vi, at levere det samme høje resultat – hver gang. Vi kvalitetssikrer jævnligt de opgaver vi udfører for vores kunder, hvilket er din forsikring for et stabilt samarbejde du altid kan regne med.

Typiske opgaver vores mandskab varetager hos ejendomme: 

  • Haveservice: ukrudtsbekæmpelse, beskæring, hækkeklipning og græsslåning 
  • Vagtordning
  • Vedligeholdelse og småreparationer m.v.
  • Varmemester funktioner
  • Tilsyn med håndværkere
  • Bortskaffelse af storskrald
  • Udskiftning af lyskilder samt navneskilte
  • Håndtering og tilsyn med vaskerier
  • Vedligeholdelse af varmtvandsanlæg
  • Fejning af gade og gård samt opsamling af affald
  • Tømning og udskiftning af affaldsbeholdere
  • Snerydning

Vi kan også stå for følgende ejendomsservice-ydelser: 

Er dit behov ikke på listen, skal du endelige ikke holde dig tilbage. Vi har erfaring inden for alt ejendomsservice og de klassiske vicevært funktioner.

Vi er din garanti for et stabilt samarbejde

Når vi varetager ejendomsservice, er det som regel de samme typer opgaver, der skal tages hånd om. Hos Racoon er vi dog altid bevidste om, at der kan opstå opgaver, som er lidt mere ud over det sædvanlige. Derfor er vi altid fleksible og sørger for, at der er plads til særlige opgaver, der akut skal bringes i orden.

Overlad al ansvaret til os

Vælger du/I os som samarbejdspartner behøver du/I ikke bekymre jer om noget når det kommer til vedligeholdelsen af ejendommen. Vi har erfaring med at stå for al kommunikation og kontakt til både beboere og eventuelle håndværkere – og tager selvfølgelig det fulde ansvar.

22 års erfaring – vi sikrer et rart miljø

Racoon har ydet ejendomsservice siden 1998. Igennem 22 år har vi været på alle typer opgaver i København og omegn. Det betyder, at du som kunde er sikker på, at vi kender opgaven på forhånd. Vi sørger altid for at levere effektivitet og kvalitet i vores arbejde. Vi bruger de bedste redskaber. Ganske enkelt så udfører vi din opgave hurtigt og nemt.

Dig og dine beboere kan fremover nyde godt af et trygt og ordentligt miljø. Ved sygdom og ferie er vi stadig på pletten. Med vores erfarne team dækker vi også disse udfordringer. Du skal derfor ikke bekymre dig, men blot lade os klare arbejdet.


4 grunde til at vælge Racoon til ejendomsservice


Vi har 23 års erfaring


Vi har kun uddannet personale 


 Beboerne bliver altid mødt af det samme mandskab


 Vi kvalitetssikrer jævnligt vores eget arbejde


Ofte stillede spørgsmål

Hvor ofte rykker I ud?
Alt efter jeres behov, skræddersyr vi en kontrakt der passer til netop jer. Der er dog altid plads til fleksibilitet, da vi ved, at nogle opgaver er sæsonbetinget eller behov pludselig kan opstå.
Hvad koster det at have fast ejendomsservice?
Når vi skal udregne en pris, foregår det altid efter vi har haft en grundig snak med jer om jeres behov. Derfor er det også forskelligt fra ejendom til ejendom, da ikke alle ønsker de samme opgaver varetaget.
Har I faste procedurer?

Det korte svar er: Ja, det har vi. Uanset hvem af vores medarbejdere du bliver mødt af, er de alle uddannet i at håndtere procedurer og arbejdsopgaver på samme måde. Det betyder, at vi altid leverer det samme resultat. Vores medarbejdere sætter sig altid ind i, hvordan tingene fungerer hos netop jer, så det bliver gjort på den rigtige måde – uanset om det er håndtering af skrald, jeres affaldsskakt eller noget helt tredje.

Bliver vi mødt af det samme personale?
Det er utrolig vigtigt for os, at I får en personlig service og føler jer i trygge hænder. I møder derfor altid det samme personale på ejendommen. Dermed lærer beboerne os hurtigt at kende. Det giver stor tryghed – især for de ældre beboere. Vi er en partner, man kan stole på som er der, når behovet er størst.
Hvordan kan vi se, at det er jeres mandskab?
Alt vores ejendomsservice personale fra Racoon går i uniform og bærer ID-kort, så beboerne er sikre på, at det er os fra Racoon, der enten befinder sig i opgangen, kælderen eller i gårdhaven.
Vores glade kunder

Herunder finder du en lille udvalg af nogle af vores samarbejdspartnere, der dagligt lader os varetage både rengøring og service af deres ejendomme – dét være trappevask, vedligeholdelse af grønne områder eller noget helt tredje.


Uforpligtende & gratis tilbud

Kunne I tænke jer et gratis og uforpligtende tilbud? Så er I mere end velkommen til at kontakte os her. Så kontakter vi dig indenfor 24 timer.

Vi svarer indenfor 24 timer