Det humørspredende driftsteam

Personen bag uniformen

I løbet af de seneste par måneder, har vi introduceret jer for nogle af vores dygtige rengøringskollegaer. Det har blandt andet involveret medarbejdere inden for trappevask, ad hoc, vinduespolering m.m. Det er vigtigt for os, at I får mulighed for at lære personen bag Racoon-uniformen at kende. Vi er nemlig så heldige at være beriget med en masse forskellige og unikke kollegaer, der hver dag yder deres bedste for at sikre top kvalitet for vores kunder.

Udover vores rengøringsfolk er vi også et team af administrative kollegaer, der blandt andet sidder med ansvaret for kvalitet, salg, drift, marketing m.m. Og disse skal vi naturligvis heller ikke glemme. Derfor kiggede vi forbi Racoon-kontoret i går, hvor blandt andet Charlotte og Katrine hver dag knokler for at holde styr på driften inden for trappevask, ad hoc og vinduespolering. I får her mulighed for at få indblik i, hvordan en arbejdsdag kan se ud hos driftsteamet, og hvordan det indbyrdes kollegaskab er særlig vigtigt i ens arbejde.

Allerede når man træder ind på Charlotte og Katrines kontor er der ingen tvivl om, at de har gjort stedet til deres eget med personlige billeder og flotte pynteting. Derudover er det umuligt ikke at få øje på det store Racoon-logo, der er placeret på væggen bag Charlottes bord. Denne hyggelige stemning fortsætter, da man altid imødekommes med kæmpe smil og godt humør.

Hjælpsomhed er nøgleordet

Da vi var forbi kontoret, kunne Charlotte fortælle, at hendes arbejdsdag blandt andet stod på planlægning til næste uge. Derudover skulle hun ind og registrere de kunder, som ønsker at forlænge den ekstra rengøring, som vi i Racoon har tilbudt gratis under Corona-tiden. Katrines dag stod ligeledes på planlægning i forbindelse med vinduespolering og flytterengøring, som har travlt i den kommende måned. Programmet stod også på fakturaer og forberedelse af nye kunder. Der er altså nok at se til for driftsteamet.

Charlotte og Katrine gør begge meget ud af at fortælle, at de hver især er uundværlige i hinandens arbejdsdag. Dette gælder eksempelvis, når Charlotte har udfordringer med at finde sine briller – så ved Katrine nemlig altid, hvor de gemmer sig. Katrine er selv meget inspireret af Charlottes enorme viden og efaring i Racoon, så hun kan altid spørge, hvis der er noget hun er i tvivl om, for så ved Charlotte det.

Har du lyst til at høre nærmere om driftsteamets arbejdsdag og kollegaskab, så kig med i nedenstående video.

Den gensidige hjælpsomhed og det fantastiske fællesskab er noget af det, som gør Racoon til en unik arbejdsplads. Man er ikke bange for at spørge sine kollegaer til råds og hjælpe hinanden, der hvor man kan – og det er Charlotte og Katrine et glimrende eksempel på.

Kan vi hjælpe dig?

Hvad kan vi hos Racoon Rengøring & Ejendomsservice hjælpe dig med? Klik her og se vores ydelser. Vi udfører ydelser såsom trappevask og vinduespolering i København og omegn. Kontakt os og hør hvordan vi kan hjælpe dig. Du kan kontakte os på tlf.: 70 275 475 fra mandag til fredag mellem kl. 8-16.

Glem ikke at besøg vores sociale medier, så du kan lære Racoon bedre at kende:

Uforpligtende & gratis tilbud

Kunne I tænke jer et gratis og uforpligtende tilbud? Så er I mere end velkommen til at kontakte os her. Så kontakter vi dig indenfor 24 timer.

Vi svarer indenfor 24 timer