SKAL DU MED PÅ RACOON-HOLDET?

Racoon Rengøring & Ejendomsservice ApS, Rødovre

Indrykket 18. november 2022

Er du vores nye bogholder/regnskabsansvarlig?

Er du klar til at gribe bolde, som kommer fra alle sider, og søger du et arbejde, hvor du kan videreudvikle dig? – så skal du læse videre her.

Vi har et fantastisk produkt!

Du kommer til at arbejde i en brancheførende virksomhed, som leverer, måske, det bedste produkt inden for kategorien. Vi arbejder med kvalitet og service samt det vigtigste: Glade kunder.

Igennem 24 år har Racoon udført kvalitetsrengøring og ejendomsservice på Sjælland. Vores kunder er primært i sektoren, andel, ejer og almennyttige boligselskaber. Her varetager vi blandt andet trappevask og drift af ejendomme.

Primære Arbejdsopgaver:

Som regnskabsansvarlig bliver du en del af et lille regnskabs- og administrationsteam, bestående af dig og 2 kollegaer, og du refererer direkte til vores økonomichef. Du vil få en central rolle, hvor du selvstændigt skal varetage hele regnskabsfunktionen.

Du brænder for arbejdet med regnskab, moms og afstemning. Dit arbejdsområde spænder bredt, og du har fokus på det gode samarbejde med dine kolleger samtidig med, at du har en selvstændig tilgang til løsning af dine arbejdsopgaver. For at lykkes i jobbet er det essentielt, at du mestrer overholdelse af deadlines, følger op på dine opgaver, har gåpåmod og et træfsikkert håndværk med en opdateret værktøjskasse.

  • Ansvar for det samlede bogholderi
  • Løbende bogføring
  • Løbende afstemning af balanceposter
  • Betalinger i banken
  • Fakturering af kunder
  • Lønindberetning og afstemning
  • Moms og andre indberetninger
  • Månedsrapportering og budgetlægning
  • Udarbejdelse og kommentering af månedsrapport
  • Klargøring af materiale til revision samt gennemgang heraf med revisionen.

Vi er til mennesker

I Racoon tror vi på mennesker. Vi er glade for at gå på arbejde hver dag og gøre en forskel. Vi vil være de bedste til det, vi gør. Vores kunder forventer høj kvalitet og ensartet standarder. Hvis du vil det samme, er det dig, vi søger.

Hvem er du:

  • Stærk i Excel samt mestrer IT-systemer i særdeleshed
  • Bred erfaring for lignende job
  • Er god til mennesker og er imødekommende
  • Har overblikket og kan se muligheder og optimere rutiner og processer
  • Serviceminded og samarbejdsorienteret
  • Taler og skriver dansk samt engelsk på brugerniveau
  • Er robust, engageret, initiativrig og fleksibel
  • Har en fleksibel indstilling til arbejdets tilrettelæggelse
  • Du er ærlig og ansvarsbevidst
  • Du har masser af gåpåmod og fyldt med godt humør
  • Du kan arbejde selvstændigt, systematisk og kunne bevare overblikket
  • Du kan fremvise en ren straffeattest
  • Du er social og har lyst til at engagere dig i dine kollegaer

Det ville være en fordel, hvis du har kendskab til:

  • E-conomic
  • Corpay
  • Pleo

Positiv og aktiv kultur definerer os, velkommen til familien.

I Racoon har vi gennem mange år arbejdet med virksomhedskultur. Vi referer til den, som “Racoon 3.0” Hvad “Racoon 3.0” helt præcist går ud på, kan du læse om på vores hjemmeside racoon.dk.

Vores virksomhedskultur har gjort os til én af de mest unikke og interessante virksomheder inden for vores branche. Det vil du mærke i det øjeblik, du træder ind ad døren, og det vil du i den grad mærke, når du bliver en del af Racoon-familien, som vores nye medarbejder.

Vi tilbyder:

  • En god introduktion og oplæring
  • Frihed under ansvar
  • Lønaftale, efter kvalifikationer
  • Rigtig godt arbejdsmiljø, med positive og gode kollegaer
  • Sociale arrangementer, som styrker vores fællesskab og ”Racoon-familien”
  • En flad organisation med åben kommunikation og samarbejde uden ”Bossy Bosser”

Vi glæder os til at modtage din ansøgning samt CV via QuickApply på Jobindex.

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte økonomichef, Jessie Majland, på e-mail: [email protected]. Samtaler afholdes løbende.

Tiltrædelse 1. februar 2023.

Uforpligtende & gratis tilbud

Vi svarer indenfor 24 timer