Ejendomsservice

Søges ejendomsservice hos professionelt rengøringsfirma?

Skal din ejendomsservice være absolut topkvalitet?

Hos os bliver kunderne i 13-14 år i gennemsnit, så vi tør godt love, at du heller ikke bliver skuffet.

Du får en vicevært, der holder hele ejendommen pæn og ren og sørger for

  • haveservice så som ukrudtsbekæmpelse, beskæring, hækklipning og græsslåning
  • vagtordning
  • vedligeholdelse og småreparationer m.v.
  • varmemesterfunktioner
  • tilsyn med håndværkere
  • bortskaffelse af storskrald
  • udskiftning af lyskilder samt navneskilte
  • håndtering og tilsyn med vaskerier
  • vedligeholdelse af varmtvandsanlæg
  • gade- og gårdfejning samt opsamling af affald
  • tømning og udskiftning af affaldsbeholdere
  • snerydning

Og hvad du ellers har brug for.

Hos os er intet overladt til tilfældighederne. Alle vores ejendomsfunktionærer arbejder efter helt faste procedurer, så du netop er sikret den samme præcision og høje standard, uanset hvilken medarbejder der arbejder på din ejendom.

Vi måler løbende vores kvalitet og skriver resultaterne på en synlig tavle på kontoret, så alle kan følge med i, hvor godt det går.

Hver medarbejder måles løbende på 9 punkter, så som at der er rent inde og ude, at ukrudtet er fjernet, og at skakten er ren og pæn.

Samtidig honorerer vi også det gode arbejde. Medarbejdere, der udmærker sig med en særlig indsats, belønnes med en bonus. Fordi alle vores medarbejdere selvfølgelig lever op til vores høje standarder, er det kompetente og omhyggelige rengøringsassistenter og trappevaskere, de skal konkurrere med.

Udover at vi belønner flid, er Racoon Rengøring og Ejendomsservice også en attraktiv arbejdsplads på mange andre måder. Vi lærer rengøringsassistenterne og viceværterne grundigt op og giver dem samtidig tid til, at de kan gøre arbejdet grundigt. Især det sidste tiltrækker serviceassistenter med faglig stolthed.

Har du brug for hjælp fra andre faggrupper som en anlægsgartner, elektriker eller maler, kan vi sagtens organisere det for dig. Så slipper du for at koordinere flere forskellige firmaer og bare kan nyde, at ejendommen er pæn, og at alt fungerer som det skal.

99 % af alle vores opgaver løses til tiden. Det ved vi så præcist, fordi vi registrerer alt, og vi har et system, der regner leveringssikkerheden ud for os.

Ejendomsservice i boligforeninger, andelsforeninger og ejerforeninger

Indgår du en aftale med os, sørger vi for, at du skal ind over mindst muligt på ejendommen. Derfor står vi gerne for den direkte kontakt med beboerne i forbindelse med nøgler, navneskilte eller lignende.

Fordi vi har specialiseret os i ejendomsservice i beboelsesejendomme, har vi tænkt ind i hele vores koncept, at vi er tæt på beboernes eget hjem. Derfor arbejder vores personale ikke på ejendommen efter kl. 18.00, så I har ro om aftenen. Ved særlige opgaver, eller hvis vi skal med til et møde i foreningen, kommer vi selvfølgelig også om aftenen. Det er jo som regel der, I mødes.

Vi løser opgaver med ejendomsservice på hele Sjælland, særligt i Storkøbenhavn, Nordsjælland Køge og Roskilde.

Vil du gerne kontaktes idag?

Hos Racoon har vi fokus på glade og motiverede medarbejdere. Dette sikrer vi med gode løn- og arbejdsvilkår der understøtter kvalitetsarbejde. Alle medarbejdere gennemgår en grundig oplæring og uddannes løbende.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk