Bag om Racoon Rengøring og Ejendomsservice

Vi har fejet for egen dør
– så vi kan feje for din…

Racoon Rengøring og Ejendomsservice er det oplagte valg til kunder, der går efter kvalitet, service og aftaler, der holder. Firmaet har eksisteret siden 1998, og vi har hovedkontor i Rødovre, hvorfra vi betjener mere end 250 kunder, der består af:

  • små og store boligforeninger, andelsforeninger og ejerforeninger, hvor det ikke kan betale sig at have en vicevært
  • store boligforeninger, der har brug for ekstra hjælp i spidsbelastningsperioder
  • administratorer, der betjener ejendommene

Vores viceværter og rengøringsassistenter løser alle former for opgaver indenfor ejendomsservice, og vi har særligt mange opgaver inden for trappevask.

Du kan læse mere om, hvad vores kunder siger om os her.

Vil du selv gerne med på kundelisten, kommer vi gerne på et uforpligtende besøg.

Fokus på kvalitet

Vores kunder bliver i gennemsnit hos os i 13-14 år. Det er beviset på, at vores grundige kvalitetssikring virker. Her er medarbejderne de allervigtigste. For uden dem og deres engagement kan vi ikke give vores kunder den service og kvalitet, vi er kendt for.

Derfor gennemgår alle medarbejdere både en grundig oplæring på 2-4 dage i et særligt oplæringsteam og skal bestå en skriftlig test om vores helt faste procedurer i arbejdet. Herunder hvor tit de skal skifte deres klude, og hvilken farve klud de skal bruge til hvilken type opgave, dosering af rengøringsmidler, rækkefølge osv.

På den måde sikrer vi, at vores kunder oplever den samme høje kvalitet, uanset hvilken medarbejder, der løser opgaven hos dem.

Se vores kerneværdier HER

Har du spørgsmål

Kvalitetsprogram garanterer høj kvalitet

Udover at vi er så grundige i at lære nye medarbejdere op, arbejder vi også efter et stærkt kvalitetsprogram, hvor vi gennemgår nogle helt faste trin. Disse gennemgås med medarbejderne ved vores løbende egenkontrol på ejendommene. Eksempelvis om de har vasket under alle måtter, tørret alle lamper af m.m. Medarbejderne får dermed feedback af en serviceleder ca. to gange pr. måned.

Vi har fået udviklet vores egen app, hvor vi fører statistik over alle målepunkter. Derfor ved vi altid, hvor der er plads til forbedring, og hvor vi kan belønne de medarbejdere, der gør en ekstra indsats.

Vores statistik siger også, at vi har en leveringssikkerhed på 99 %.

Alle afdelingsledere gennemgår hver uge deres arbejde ud fra en række kvalitetspunkter. Blandt andet om der har været sygdom, klager eller behov for at flytte en aftale. Resultaterne skrives på en tavle for at holde fanen højt og synliggøre de gode resultater.

Hvert år laver vi en kundeundersøgelse, hvor vi taler med alle vores kunder for at sikre os, at de er helt tilfredse med vores aftale. Ud over det så har vi løbende kontakt med kunderne på ejendommen. Efter hvert besøg afleverer vores inspektører en inspektionsrapport, så kunderne altid kan følge med i arbejdet. Derfor har både inspektør, medarbejder og kunde altid et præcist overblik over, at opgaverne bliver løst, som de skal.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk